Corporate communicatie voor een stevige reputatie

Corporate communicatie gaat over:

  • de naambekendheid van uw organisatie;
  • de profilering van uw voorziening;
  • uw reputatie bij cliënten, medewerkers, overheden en andere stakeholders.

Imago, public relations en huisstijl zijn de sleutelwoorden.

Een sterke corporate communicatie leidt tot tal van voordelen:

  • cliënten en hun familieleden hebben een groot vertrouwen in uw organisatie;
  • medewerkers zijn er trots op voor uw organisatie te mogen werken;
  • studenten en werkzoekenden tonen interesse voor uw vacatures;
  • overheden en andere instanties behandelen u als een bevoorrechte partner;
  • de media berichten positief over uw organisatie.

Een goede corporate communicatie komt niet vanzelf tot stand. Ze is het resultaat van een doordachte strategie, een helder beleid en een evenwichtige communicatie, zowel online als offline.

Meer weten? Boek vandaag nog een vrijblijvend kennismakingsgesprek. Stuur ons een mail. Wij nemen binnen de 24 uur contact met u op.
Of bel ons op 0477 67 35 69.

Een goede reputatie is de basis voor sterke en vruchtbare relaties met al uw stakeholders.